Kubki reklamowe Sensitive Touch

Kubki reklamowe

Kubki reklamowe

Kubki doskonale sprawdzą się w roli prezentu reklamowego dla klientów. Podarować można je kontrahentowi z wielu różnych okazji – poszerzenia asortymentu firmy o nowe produkty czy usługi, jubileuszu marki czy świąt takich, jak Boże Narodzenie, Wielkanoc czy Walentynki. Produkty tego typu różnić mogą się od siebie szeregiem rozmaitych parametrów. Ich objętość wynosi przeważnie między 200 a 500 mililitrów. Dostępne na rynku kubki zdobione są z zastosowaniem rozmaitych metod. Jedną z nich jest Sensitive Touch. Na czym dokładnie polega ta technika i jakie są jej główne zalety? Wszystkie niezbędne informacje związane z tym zagadnieniem – poniżej. Serdecznie zapraszamy do lektury!Kubki reklamowe tworzone wspomnianą metodą od wielu lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Technika ta określana jest również mianem piaskowania. Jest to mechaniczny proces obróbki powierzchni z zastosowaniem materiału ściernego umożliwiającego uzyskanie niezwykle efektownych, trójwymiarowych efektów zdobienia. Metoda ta stanowi idealne rozwiązanie dla wymagających klientów, którym zależy na stworzeniu jedynego w swoim rodzaju nadruku, który zostanie w pamięci ich klientów na długi czas, przyczyniając się do znaczącego zwiększenia rozpoznawalności marki.

Jakie zalety mają kubki reklamowe tworzone z zastosowaniem tej metody? Połączyć można je z barwieniem uprzednio wypiaskowanego motywu na dowolny, wybrany przez klienta kolor z wzornika Pantone. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest zabarwienie typu Monolith, gdzie barwi się tak wypiaskowany motyw, jak i pozostałą powierzchnię naczynia. Tego typu naczynia bez obaw można myć w zmywarce.

Zdobione w ten sposób Kubki reklamowe charakteryzują się niezwykle szlachetnym, trójwymiarowym nadrukiem. Sprawia to, że obok takiego gadżetu reklamowego nie sposób przejść obojętnie. Wadą tej metody jest między innymi wielkość czcionki – mała litera musi mieć tu co najmniej 3 milimetry wysokości. Minimalna grubość linii wynosi w pozytywie 0,8 milimetra,  a w negatywie – 1 milimetr.